انرژی کندالینی چه چیزیست؟ به همراه آموزش تله پاتی عشق و خطرات کندالینی

زمانی است که بدن، ذهن و روح شما یکی می شوند و می توانید به ناخودآگاه یکدیگر ضربه بزنید، عمیق ترین افکار خود را به اشتراک بگذارید و حالات خود را تغییر دهید. دوست داشتن از طریق تله پاتی به این معناست که با تمام فیبرهای وجود خود به محبوب خود متصل باشید. این ارتباطی است که با کلمات نمی توان آن را توضیح داد، بلکه تنها با قلب می توان آن را حس کرد.


تله پاتی با عکس معشوق

داشتن تصویری از فرد مورد نظر خودش به تجسم و تمرکز شما بر آن فرد کمک می کند. ابتدا شرایط محیطی و روحی خود را در وضعیت خوبی قرار دهید. سپس تمام حواس خود را به تصویر فرد مورد نظر متمرکز کنید و سعی کنید تمام جزئیات را ببینید.  حال باید سعی کنید بر اساس تصویر آن فرد را در حضور خود تجسم کنید با تمام جزئیات. حالا شما می توانید پیام ذهنی خود را برای فرد صاحب عکس ارسال کید.
تله پاتی نی نی با مادر

نی نی ها می توانند با مادر خود تله پاتی داشته باشند و تله پاتی و ارتباط از راه دور دارند. هر اتفاقی که بای نی نی می افتد مادر بلافاصله متوجه می شود. از طرف دیگر هنگامیکه نی نی در خواب است یا اینکهمادر به اونزدیک می شود متوجه می شود که این یک ارتباط از راه دوره است. بنابراین می توان گفت که هر نی نی با مادر خود ارتباط دارد و این ارتباط تله پاتی می تواند در زمان هایی کم و یا در زمان هایی بیشتر شود ولی به طور کلی این ارتباط تله پاتیک قطع نمی گردد و همیشه مادر ها با فرزندان خود در هر سنی ارتباط تله پاتیک دارند. تفاوتی که این نوع ارتباط تله پاتی نی نی با مادر و تله پاتی فرد با معشوق دارد این است که این ارتباط در طول زمان قطع نخواهد شد ولی ارتباط با معشوق ممکناست قطع گردد.
تله پاتی برای ازدواج

شما می توانید از تله پاتی عشق کمک بگیرد تا در مسیر رساندن ارتباطتان به ازواج به شما کمک کند. البته اگر شما رابطه خوبی با فرد مورد نظر برقرار کرده باشید و از لحاظ روحی و حسی مناسبی باشی این کار راحت تر امکان پذیرخواهد بود.

برای آشنایی بیشتر می توانید به یوتیوب بروید

شما می توانید احساسات و افکار خود را از طریق تله پاتی به فرد مورد نظر منتقل کنید. تله پاتی عشق راه ارتباطی بین دو ذهن است. در این ارتباط بدون کلام و یا استفاده از حواس دیگر شما می توانید آنچه را در ذهن دارید به ذهن فرد مورد نظر منتقل کنید.
3- تله پاتی عشق چه شرایطی داد؟

تنها کافی است دو نفر به هم علاقه مند باشند. آنها حتی پیش از آنکه تله پاتی را امتحان کنند احتمالا نشانه هایی از ارتباط ذهنی بین خود احساس می کنند. فکرها و احساساتی که بدون به زبان آوردن از آن با خبر می شوند. در این شرایط تنها کافی است تله پاتی را یاد بگیرید و از راه ارتباطی منحصر به فرد خود لذت ببرید.
4- تله پاتی عشق برای جذب معشوق چگونه است؟

جهت آشنایی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/تله-پاتی-عشق بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.