آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

عنوان: انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

خرید طلا از مهمترین فاکتورها در برگزاری مراسم عروسی است و در خرید طلا وجواهر نامزدی و عروسی باید نکاتی را در نظر داشت تا بتوان بهترین خرید را انجام داد.وقتی نوبت به خرید طلا و جواهر می رسد، ارتکاب اشتباهات غیر قابل جبران بر سر قیمت محتمل است، مخصوصاً اگر اطلاعات تخصصی در این زمینه نداشته باشید و ندانید که دقیقاً می خواهید چه بکنید. برای اینکه بتوانید حلقه نامزدی با بهترین قیمت نسبت به بودجه خود بخرید، چند نکته کلیدی را از زبان متخصصین خبره در زمینه طلا و جواهر بیان خواهیم کرد.  «آنوب شاه»، برشگر الماس و «آندریا نوولا»، مدیر خلاق جواهرسازی «جِما جِید»، راز و رمزهایی را فاش می کنند تا بتوانید بیشترین درخشش و زیبایی را بر حسب پول داخل جیب تان بدست آورید. دامادها موقع خرید طلا و جواهر برای عروس باید این ترفندها را بدانند.

حتما فاکتوربگیرید: فاکتور فروشنده مساوی است با دادن اعتبار به طلایش. در این فاکتور به مشتری این اعتماد داده می‌شود که فروشنده ابت اصل بودن و عیار واقعی این طلا مسئول است. پس شما اولین کاری که می کنید این است که حلقه ها و سرویس طلای خود را از جای معتبر بخرید. دوم اینکه فاکتور بگیرید. این فاکتور، گواه صدق گفتار فروشنده است. البته باید گفت هر دو ماه یک بار هم بازرسان اتحادیه طلا و جواهر سری به طلا فروشی‌ها می‌زنند و مقدار طلا و جواهر را کنترل می کنند. به این منوال عیار طلاهایی که می‌خریم تعیین می شود. پس نتیجه اینکه مراقب فاکتور خرید طلای خود باشید چرا که ممکن است یک روز بخواهید آن را تعویض کنید یا بفروشید.

دوباره وزن کنید: اتحادیه طلا فروشان معمولا سالی دو بار دقت ترازوهای طلا فروشی‌ها را اندازه می‌گیرد. اینجاست که می‌توانید به بهانه فروش، طلایی را که خریداری کرده اید را به یکی دو مغازه ببرید و از وزنش مطمئن شوید.

اگر می خواهید جواهر بخرید، روی قیراط الماس حساس باشید. حداقل برای بانویی که نامزد شماست، وزن به قیراط و اندازه نگین الماس نشان یک حلقه، فاکتورهایی مهم در خرید هستند (هر قیراط معادل ۲ دهم گرم است). این را طلافروش ها می دانند و همین موضوع است که اصل قیمت طلا و جواهر را تعیین می کند. آنوب توصیه می کند: «بجای خرج کردن پول تان برای خرید الماس یک قیراطی، تلاش کنید که یک نمونه ۹۵ صدم قیراطی پیدا کنید. فروشندگان تمام تلاش شان را می کنند که وزن قیراط بالاتری به شما پیشنهاد دهند تا پول و سود بیشتری بدست آورند. اگر قیراط یک جواهر الماس نشان کم شود، قیمت آن بطور قابل ملاحظه ای افت خواهد کرد.»

نوولا نیز موافق است که این توصیه ای طلایی برای صرفه جویی است، او اضافه می کند: «برای هر چند صدم قیراط بیشتر، قیمت الماس به صورت نجومی رشد می کند؛ اگر حلقه ای با الماس یک قیراطی به شما پیشنهاد شد، فراموش نکنید که قیراط های پایین تر مثلا ۹۵ یا ۹۷ صدمی را نیز امتحان و مقایسه کنید. ظاهر این موارد فرق زیادی با هم ندارد، اما تفاوت قیمت زیادی را ایجاد می کند.»

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل

عنوان: نقش آباژور و لوستر در دکوراسیون داخلی منزل

این مقاله درمورد  طراحی دکوراسیون می باشد.

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.

با کمی تغییرات جزیی می توان یک کمد سازمان یافته و منظم ایجاد کرد. کمد، رگال، قفسه، باکس و … برای این اتاق تهیه و آن را به کمد لباس و کفش تبدیل کنید.با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید. کمد لباس بخش بزرگ و اصلی از اتاق خواب شما را در بر می گیرد، پس بسیار مهم است که از نظر ظاهری خوشایند باشد. اگر اتاق لباس دارید، از یک قالیچه ی رنگی در آن استفاده نمایید و کمد تان را با رنگ آمیزی و کاغذ دیواری جلوه ای تازه ببخشید.

تقسیم کننده های کشوی کمد لباس
همه ی ما زیر و رو کردن کشو برای یافتن تیشرت یا جوراب موردنظرمان را تجربه کرده ایم و چه تجربه ی آزاردهنده ای! استفاده از تقسیم کننده های کشو سبب می شود هر کالایی در مکان مخصوص به خود قرار گیرد. تقسیم کننده های کشو از بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک هستند.

آینه در کمد لباس
فلسفه ی حضور آینه در کمد لباس یا نزدیک به آن برای همه واضح است. اما باید بدانید نیازی نیست یک اتاق لباس بزرگ داشته باشید تا بتوانید از این وسیله بهره ببرید، آویزان کردن آینه پشت درب کمد نیز کار شما را راه می اندازد.

نمایشی خیره کننده در کمد لباس
اکنون شما کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده دارید و زمان آن است که هر چیزی را به جای خود در کمد برگردانید و کمدتان را مانند یک صحنه ی نمایش بچینید. بهتر است هر چه دارید در دید باشد زیرا ممکن است بعضی چیزها را فراموش کنید. اگر کمد یا اتاق لباس خود را مانند یک فروشگاه لباس بچینید، می توانید لذت خرید لباس را هر روز تجربه کنید!


گیره‌هایی برای آویزان کردن
یک جفت قلاب کمک می‌‌کند به جا دادن یک سری از وسایل در دیواری باریکی و بلند. استفاده راحت و ارزان از این قلاب‌ها به طور معجزه آسایی اقلام را از له شدن و چلانده شدن محافظت میکند.

سبد لباس چرک در کمد لباس
هر کمد بزرگی به یک سبد دم دستی برای لباس های چرک نیاز دارد اما این سبد الزاما بدنما نیست. این کشوهای جک دار برای جا دادن سبد لباس چرک، به خوبی با کمد تلفیق شده اند و ابزاری بسیار کاربردی هستند که تفکیک لباس های چرک از لباس های تمیز را بسیار راحت می کنند.

نورپردازی کمد لباس
نورپردازی صحیح در کمد لباس و به خصوص اتاق لباس یکی از ملزومات است. برای اتاق لباس از نورپردازی محیطی در بالای سر و نورپردازی موضعی برای بخش های موردنیاز مانند آینه استفاده نمایید.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در تبریز , دکوراسیون در اصفهان , دکوراسیون در کرج , دکوراسیون در سمنان , دکوراسیون دریاسوج

افراد با اعتماد به نفس واقعی چه ویژگی‌هایی دارند؟

عنوان: افراد با اعتماد به نفس واقعی چه ویژگی‌هایی دارند؟


این مقاله در مورد عکس هنرمندان می باشد.

اعتماد به نفس انواع گوناگونی دارد، از حالت تکبر شدید گرفته تا اعتماد به نفسی شایسته. اعتماد به نفس واقعی – برخلاف اعتماد به نفس کاذب که سرپوشی است برای پنهان کردن عدم اعتماد به نفس- منحصر به فرد است.

هنگامی که موضوع اعتماد به نفس به میان می‌آید، یک چیز قطعی است: معمولا آدم‌های با اعتماد به نفس واقعی همیشه فراتر از تردید و ترس عمل می‌کنند، و چه بسا آنها به سایرین الهام می‌دهند و اتفاقات را رقم می‌زنند
پندار هنری فورد که معتقد بود طرز تفکر شما تاثیر بسیار قدرتمندی روی توانایی‌های‌تان برای نیل به موفقیت دارد با نتایج اخیر یک پژوهش در دانشگاه ملبورن تایید شد. این بررسی نشان داد که افراد با اعتماد به نفس بالا حقوق بیشتری دریافت می‌کنند و با سرعت بیشتری نسبت به سایرین ارتقا می‌یابند.

در این‌جا به کشف ۱۲ عادت اصلی از افرادی با اعتماد به نفس واقعی می‌پردازیم به طوری که شما می‌توانید از این رفتارها الگو بگیرید.
۱.شادمانی آنان از عمق وجودشان سرچشمه می‌گیرد

شادی یکی از عناصر حیاتی در ایجاد اعتماد به نفس است، زیرا برای کسب اعتماد به نفس در آنچه انجام می‌دهید باید انجام آن کار برایتان شادی‌آفرین باشد.

افرادی که اعتماد به نفس بالا دارند، از موفقیت‌های خود احساس خوشنودی و رضایتمندی می‌کنند. و کاری با این ندارند که دیگران دستاوردهای آنان را چگونه ارزیابی می‌کنند. آنان می‌دانند که حرف سایرین اهمیت چندانی ندارد، زیرا شما هیچ‌گاه به همان خوبی یا بدی نیستید که دیگران قضاوت می‌کنند.
۲. آنان درباره‌ی دیگران قضاوت قطعی نمی‌کنند

افراد با اعتماد به نفس هیچ‌گاه درباره‌ی دیگران قاطعانه قضاوت نمی‌کنند. آنان می‌دانند که هر فردی نقاط قوتی دارد. این افراد برای کسب احساس خوشایند از خودشان نیازی به سرکوب دیگران ندارند. مقایسه‌ی خود با دیگران می‌تواند عاملی محدودکننده باشد. افراد با اعتماد به نفس وقت خود را با کنکاش در زندگی سایرین به هدر نمی‌دهند و هرگز نگران این موضوع نیستند که با اطرافیان خود مقایسه شوند.
۳. آنان به کاری ” آری” نمی‌گویند مگر این‌که واقعا بخواهند آن را انجام دهند

پژوهش‌های انجام شده در دانشگاه کالیفرنیای سانفرانسیسکو نشان داد که “نه” گفتن بسیار مشکل است و این احتمال وجود دارد که برای شما تجربه‌ی استرس، فرسودگی و افسردگی را به همراه داشته باشد. افراد با اعتماد به نفس می‌دانند که ” نه” گفتن نشان‌دهنده‌ی سلامت است و آنها برای بیان صریح “نه” عزت نفس دارند.

هنگام “نه” گفتن از به کار بردن عبارت‌هایی مثل ” فکر نمی‌کنم بتوانم” یا “کاملا مطمئن نیستم” اجتناب می‌کنند. آنان با اعتماد به نفس “نه” می‌گویند، می‌دانند که نپذیرفتن مسئولیت جدید باعث می‌شود تا زمان کافی برای انجام مسئولیت‌های فعلی خود داشته باشند.

همچنین بخوانید : چرا نه گفتن سخت است؟ راهکار گفتن آن
۴. آنان بیشتر گوش می‌دهند تا صحبت کنند

افراد با اعتماد به نفس بیشتر از این‌که صحبت کنند گوش می‌دهند، چرا که نمی‌خواهند همه چیز را به همه ثابت کنند. آنان می‌دانند که گوش‌سپاری فعالانه و بذل توجه کافی به گفته‌های دیگران منجر به رشد و یادگیری بیشتری برایشان می‌شود. در گفت‌وگو با دیگران به جای تلاش برای به کرسی نشاندن گفته‌های خود، روی صحبت‌ها تمرکز می‌کنند چون می‌دانند که این کار برای مردم لذت‌بخش‌ترو سازنده‌تر است.
۵. آنان با یقین صحبت می‌کنند

به ندرت پیش می‌آید که شما از افراد با اعتماد به نفس عبارت‌هایی مانند “مطمئن نیستم” و “فکر می‌کنم” را شنیده باشید. آنان با اطمینان کامل صحبت می‌کنند، چرا که می‌دانند در غیر این صورت نمی‌توانند اعتماد دیگران را جلب کنند و سایرین عقاید آنان را نمی‌پذیرند.
۶. در جست‌وجوی موفقیت‌های کوچک هستند

افراد با اعتماد به نفس دوست دارند همیشه با چالش‌ و رقابت‌هایی مواجهه شوند، حتی اگر تلاش‌هایشان منجر به دستیابی به موفقیت‌های کوچک شود. موفقیت‌های کوچک باعث ایجاد گیرنده‌های آندروژن در مناطق مغزی می‌شود که مسئول انگیزه‌دهی و پاداش‌دهی هستند.

افزایش گیرنده‌های آندروژن باعث افزایش تاثیر تستوسترون و در پی آن ایجاد اعتماد به نفس و اشتیاق برای غلبه بر چالش‌ها می‌شوند. وقتی شما چند موفقیت کوچک متوالی داشته باشید، اعتماد به نفس ایجاد شده تا یک ماه می‌تواند بر شما تاثیر داشته باشد.
۷. به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند

بررسی‌های موسسه پژوهش‌های انتاریو شرقی نشان داد افرادی که دو بار در طول هفته به مدت ۱۰ دقیقه ورزش می‌کنند از نظر اجتماعی، تحصیلی و جسمی احساس شایستگی بیشتری خواهند داشت. هم‌چنین آنها در سطح بالاتری به عزت نفس و تصویرشان از بدن‌خودشان امتیاز می‌دهند. و از همه مهم‌تر این‌که، تغییرات جسمی در بدنشان باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود، و اندروفین ایجاد شده از فعالیت‌های ورزشی عامل این تفاوت‌ها است.
۸. در پی جلب توجه دیگران نیستند

مردم همیشه در پی جلب توجه سایرین هستند. افراد با اعتماد به نفس می‌دانند که “خود” واقعی بودن بسیار موثرتر از تلاش برای مهم جلوه دادن خویشتن است. آنها در تلاش هستند تا همیشه نگرش واقعی خود را ارائه دهند چرا که می‌دانند مردم بیشتر جذب نگرش‌های صادقانه می‌شوند.

افراد با اعتماد به نفس، استاد اشاعه‌ و تغییر جهت مسیر توجه هستند. وقتی آنان برای دستاوردهایشان مورد توجه قرار می‌گیرند، به سرعت کانون توجه را به سمت افراد پرتلاشی که در این موفقیت به آنها کمک کرده‌اند سوق می‌دهند. آنان در پی تایید و ستایش دیگران نیستند چون عزت نفس خود را از درون دریافت می‌کنند.
۹. آنها از اشتباه کردن نمی‌هراسند

افراد با اعتماد به نفس از ارتکاب خطا نمی‌هراسند. آنها دوست دارند تا خودشان را در معرض دریافت دیدگاه‌های دیگران قرار دهند چرا که از اشتباهات خود درس‌های بسیاری می‌آموزند و دیگران هم از موفقیت‌های آنها درس می‌گیرند. افراد با اعتماد به نفس می‌دانند که بسیار توانا هستند و از خطا کردن گریزی ندارند.
۱۰. آنها ریسک می‌کنند

زمانی که افراد با اعتماد به نفس با فرصتی مواجه می‌شوند، نهایت استفاده را از آن می‌برند. به جای نگرانی از مشکلاتی که ممکن است پیش بیایند، از خود می‌پرسند “چه چیزی من را متوقف می‌کند؟” یا “چرا نمی‌توانم آن را انجام دهم؟” بعد هم برای انجام آن اقدام می‌کنند. ترس هیچ‌گاه عامل بازدارنده‌ی آنها نیست، زیرا می‌دانند بدون تلاش به هیچ موفقیتی دست نخواهند یافت و شکست فقط یک راه موثر برای یادگیری است.
۱۱. آنها دیگران را تحسین می‌کنند

معمولا افراد ضعیف‌النفس به توانایی‌های خود شک دارند و به همین دلیل سعی می‌کنند تا خودشان را در کانون توجه نگه دارند و با انتقاد از دیگران خود را ثابت کنند. از سویی دیگر، افراد با اعتماد به نفس نگران این مسئله نیستند زیرا عوامل درونی میزان موفقیت آنها را تعیین می‌کند. افراد با اعتماد به نفس روی موفقیت‌های سایر افراد تمرکز و آنان را به خاطر دستاوردهای مثبت‌شان تحسین می‌کنند.
۱۲. آنها هراسی بابت کمک‌خواهی از سایرین ندارند

افراد با اعتماد به نفس می‌دانند که کمک‌خواهی از دیگران نشان‌دهنده‌ی ضعف و بی‌استعداد بودن آنها نیست. آنان نقاط ضعف و قوت خود را می‌شناسند و در تلاش هستند تا از دیگران برای رفع نقاط ضعف خود مدد بجویند. هم‌چنین آنها می‌دانند که فراگیری از افراد متخصص راهی بسیار موثر برای رشد و تعالی است.


این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

راه های انتخاب صحیح شانه و برس مناسب مو

عنوان: پیشگیری از ریزش مو با کمک طب سنتی

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

ممکن است تا کنون از خود پرسیده باشید که برای ریزش مو خود چه روشی را باید به کار ببرید ترمیم مو یا کاشت مو؟ هر یک از دوروش کلی فوق در جای خود کاربرد مناسب و مفید خواهد داشت . در حدود ۹۰% از گرمای بدن از طریق سر خارج می شود. موهای سر باعث حفظ و نگهداری گرما می شوند و بدن را گرم نگه می دارند و نیز سر را در برابر نور خورشید و سرما و گرما حفاظت می کنند و نیز سر را در برابر صدمات فیزیکی و ضربات به سر محافظت می کنند بیماریهای چشمی و میگرن و سردرد مزمن و اب ریزش چشم و بینی و سرما خوردگی در افراد کم مو و طاس بیشتر از افراد با موهای پر پشت دیده می شود.


عمل کاشت مو در ریختگی های کم و بیشتر در موارد ریزش غیر ارثی همچون بی موئی در اثر سوختگی و یا جای جوش و شکستگی و جای بخیه کاربرد دارد و جواب مناسب می دهد و در بقیه موارد موهای کاشته شده طی یکسال دوباره خواهد ریخت یا به پر پشتی لازم مو نخواهند رسید.

متاسفانه در سالهای اخیر در ایران عمل کاشت مو را برای کسانی که موهای انها کم پشت و یا تنک شده و یا هنوز ریزش مو ادامه دارد انجام می دهند که باعث شدیدتر شدن ریزش مو و در نتیجه کم پشتی بیشتر موها طی یکسال بعد می گردد و نتیجه عکس گرفته می شود محل کاشت مو در زمان ریختن دوباره موهای کاشته شده منظره زشتی را بوجود می اورد.

کاشت موی طبیعی را برای ریختگی کم و غیر ارثی و ترمیم موی طبیعی را برای هر نوع ریختگی و به هر میزان ریختگی پیشنهاد مینمائیم.

هر فرد بطور متوسط 120هزار تا 150هزار تار مو دارد. در هر بار عمل کاشت مو معمولا" 1000 تا 3000 تار مو کاشته می شود اما در ترمیم مو تعداد تار مو محدود نمی باشد و معمولا حداقل 40 تا 60 هزار تار مو ترمیم می گردد. در نتیجه کاشت مو طبیعی برای ریختگی کم و زیر 5% از کل موهای سر بسیار مناسب و توصیه و در ریختگی بالای 5% تنها ترمیم موی طبیعی بدون جراحی جواب می دهد. و می توانید به پرپشتی دلخواه موهایتان برسید.

چند تفاوت ترمیم مو و کلاه گیس ( هرپیس ) :

ترمیم مو و کلاه گیس دو مقوله متفاوتند و با هم اختلاف زیادی دارند کلا" در دو گروه متفاوت با کاربرد متفاوت تقسیم میشوند تفاوتهای مهم ترمیم مو و کلاه گیس عبارتند از :

1-کلاه گیس از موی پلاستیک و مواد پلیمری و مواد شیمیایی است ولی ترمیم مو از موی طبیعی انسان است و بر خلاف کلاه گیس قابل فرم دهی و رنگ و فر و مش و هر نوع ارایش می باشد.

2-کلاه گیس برای تمام سر می باشد ولی ترمیم مو برای هر اندازه ریختگی و کم پشتی است.

3-کلاه گیس قابل استفاده برای زمان محدودی است و معمولا توسط هنر پیشه های سینما و تلویزیون استفاده میشوند اما ترمیم مو دائمی می باشد.

4-کلاه گیس توسط ماشین تولید میشود اما ترمیم مو کل کار توسط دست انسان انجام می گیرد.

5-کلاه گیس به پوست سر وصل نیست ولی ترمیم مو به پوست سر کاملا" وصل و محکم است شما می توانید حتی با ان شنا کنید.

در این مقاله اشار ه ای به عمل دماغ شده است.

تاثیر شگفت انگیز شیشه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل

عنوان: تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد

استفاده از شیشه های دکوراتیو در طراحی فضای منزل زیبایی بی نظیری به طراحی دکوراسیون داخلی منزل ما می بخشند. امروزه شیشه های دکوراتیو رنگی به علت داشتن تنوع رنگی بالا کاربردی ترین متریال در طراحی و دیزاین محیطهای داخلی وخارجی ساختمان میباشند.از جمله کاربردهای آن میتوان به پوشش های دیوارها-پارتیشن های اداری وجدا کننده ها- حمام های شیشه ای-آشپزخانه ها-چیدمان اتاق های خواب-میزهای شیشه ای -آینه های رنگی- دکوراسیون فروشگاهی- شیشه های چاپی با توانایی چاپ هر تصویر دلخواه روی شیشه اشاره کرد.
شیشه رنگی چیزی بیشتر از عنصر دکوراسیون است. شیشه رنگی می تواند بیانگر یک داستان باشد، یا منظره زشتی را پنهان کند، یا نور لازم را وارد فضا کند و حتی نور شدید را بلوکه کند. نیت و هدف از کاربرد آن هرچه باشد، از قبل تا به امروز به سبک های مختلفی الهام بخشیده است.

شیشه های دکوراتیو رنگی را می توان به دودسته تقسیم نمود دسته اول شیشه های رنگی لاکوبل که یک رو نما هستند و نور را از خود عبور نمی دهند و دسته دوم شیشه های رنگی ترنسپرنت که نور را از خود عبور می دهند شیشه های لاکوبل رنگی بیشتر در محیط های داخلی استفاده میگردد و به صورت پوشش های داخلی در دکوراسیون وطراحی های داخلی جایگزین خوبی برای کاغذدیواری میباشد و از ویژگی های برتر آن می توان به قابل شستشو بودن، عدم آسیب پذیری و ضدخش بودن اشاره کرد از شیشه های رنگی ترنسپرنت بیشتر در نماهای بیرونی ساختمان پاسیو ها ، نورگیر ها وآینه کاری های داخلی بناهای سنتی استفاده میگردد ودارای تنوع رنگی کمتری نسبت به شیشه های لاکوبل رنگی میباشند.

شیشه های تزئینی و یا دکوراتیو  موسوم به استین گلاس ( Stain Glass) ترکیب زیبا و منحصر به فردی از شیشه های تراش خورده و فریم های برنزی میباشد.

شیشه های تراش خورده از جنش شیشه رفلکت برنز بوده که به تناسب قرارگیری در طرح به دقت و ظرافت بریده شده و تراش خورده اند.این شیشه های تراش خورده در داخل فریمهای برنزی و یا سیلور نگه داشته میشود .

 به تناسب طرح هر مدل در کنار شیشه های تراش خورده شیشه های اسید کاری شده نیز بکار گرفته شده است که از یک شیشه به ضخامت 2 میلیمتر  ساخته شده که برروی آن عملیات تراش و اسیدکاری انجام میشود که ضمن اجازه عبور نور ترکیب بسیار زیبایی ایجاد میکند.

مجموعه فریمهای برنزی و شیشه تراش خورده و شیشه اسید کاری شده توسط دو شیشه محافظ در هر دو طرف محافظت میشود. این مجموعه در واقع یک پنل به ضخامت 20 میلیمتر میباشد که طرحهای مختلف آن ابعاد مشخصی دارند . این پنلها در دربهای ورودی ساختمان ، پارتیشنها و دربهای داخلی کاربرد دارد. برای بکار گیری این پنل لازم است قبل از ساخت درب و پارتیشن از ابعاد شیشه مورد درخواست آگاهی پیدا کرد و براساس آن درب یا پارتیشن ساخته شود.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است