آشنایی با مزایای تور کیش

عنوان : روشها و محاسن تور به کیش

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

هتل سورینت مریم کیش

نمای لوکس و چشم نواز هتل سورینت مریم منتقل کننده حسی گرم و صمیمی است که با ورود به هتل و برخورد دوستانه و محترمانه کارکنان هتل به روشنی قابل فهم است. هتل سورینت مریم که در سال 92 بازسازی کاملی را به خود دیده از 154 اتاق و سوییت مختلف بهره می برد که شامل اتاقهای 2 تخته دوبل و توئین،3 تخته،همچنین 12 سوئيت معمولی و 4 سوییت رویال می باشد. نزدیکی به مراکز خرید و بازارها، وجود رستوران با غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی به علاوه دیگر امکانات هتل، اقامتی دلچسب را در جزیره زیبای کیش و این هتل رقم خواهد زد.

 

رستوران شبنم هتل سورینت مریم با ظرفیت 120 نفر و ارائه غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، بام هتل سورینت مریم کیش با ظرفیت 120 صندلی به منظور صرف صبحانه ایی دلپذیر و کافی شاپ واقع در لابی هتل بخشی از امکانات پذیرایی هتل را تشکیل می دهد.
مزایای هتل سورینت مریم :

موقعیت خوب هتل ، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و  نزدیکی به بازارها و مراکز خرید از دلائل انتخاب این هتل زیباست.

 

هتل سورینت مریم کیش

از دیگر امکانات هتل : تلویزیون، مینی بار، فضای سبز، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، خشکشویی، صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس و ...

هتل سورینت مریم کیش

آدرس هتل : استان هرمزگان ، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.

هتل سورینت مریم کیش

 تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124578307, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 ,
هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی میل نمایید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها برخوردار شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در این هتل می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.


مزایای هتل داریوش کیش :

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی هتل داریوش کیش.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش.

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124249741, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی شاپ، تلویزیون، مینی بار، تلفن، سالن پذیرایی، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، مرکز تجاری، فضای سبز، زمین تنیس و ...
هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره‌ی کیش در ضلع غربی بلوار دریا قرار گرفته و دارای فضای سبز با نشاط به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آبهای آبی خلیج فارس است. طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد. دسترسی راحت به مراکز خرید و تفریحی جزیره از ویژگی های مهم این هتل است که می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله‌ی تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.


مزایای هتل فلامینگو :

هتل فلامینگو کیش هتلی مجلل، با امکانات خوب اقامتی، رفاهی و وصول به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید و بولینگ مریم دارد.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09125238054, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی نت، تاکسی سرویس، آسانسور، پارکینگ، رستوران، تلویزیون، فضای سبز، تلفن، کافی شاپ، اتاق جلسات، سالن همایش، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات پزشکی و ...

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

شهر ونکوور در کانادا و ویزای مهاجرتی آن

عنوان : اقامت کانادا کانادا از راه کارآفرینی

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با اقامت کانادا با جدیدترین شرایطآشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.


    دسته: مهاجرت به کانادا

استان کبک کانادا

کِبـِک (به فرانسوی: Québec) یکی از استان‌های کانادا است. پایتخت آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

این استان از نظر جغرافیایی بزرگ‌ترین و از نظر جمعیت دومین استان کانادا (پس از اونتاریو) به شمار می‌رود.

مساحت آن حدود ۱٬۵۴۲٬۰۰۰ کیلومتر مربع یعنی سه برابر مساحت فرانسه و کمی بیش از چهار برابر ژاپن است.

 

از جنوب تا شمال کبک کمی بیش از ۱۷ درجه عرض جغرافیایی و پهنه شرقی -غربی در حدود ۲۲ درجه طول جغرافیایی قرار دارد.

این استان پهناورترین استان کانادا و دارای جمعیت بسیار کمی است که بیش از ۹۰ درصد آن جزو کاناداست. در زمان استعمار فرانسه و تأسیس فرانسه نو سرزمین کبک شامل چند ده کیلومتر از سواحل دو طرف رودخانه سن لوران بود، جایی که اولین مهاجران برای زراعت سکونت گزیدند.

سرزمین کبک آمیزه‌ای از جغرافیای متنوع است. این سرزمین به سه بخش بزرگ جغرافیایی از شمال به جنوب تقسیم گردیده است. فلات لورنتین حدود ۹۵٪ مساحت کبک را اشغال کرده و جزیی از کاناداست و یکی از قدیمیترین عوارض جغرافیایی جهان است. مرز جنوبی آن شامل لورنتید، رشته کوه معروف به تپه‌های گرد، جنگل‌ها و دریاچه‌هاست. زمینهای کم ارتفاع سن لوران دشتی است متشکل از زمین‌های واقع در حاشیه دو طرف رودخانه با همان نام.
آب و هوا

در کبک چهار فصل بسیار متضاد جای یکدیگر را می‌گیرند، از جمله یک بهار آرام و لطیف و کوتاه و یک پاییز سرد و رنگین. فصلهای مشخص‌تر زمستان و تابستانند.

Neige Montreal.JPG

تابستانها گرم و اغلب نمناک، و زمستانهای سرد و نسبتاً طولانی و برفی و همچنین نمناک. در این فصول بسیار متناقض گاهی درجه دمای هوا به ۳۵ درجه سانتیگراد در تابستان و -۳۵ درجه سانتیگراد در زمستان می‌رسد. دوره برف و سرما در جنوب (در مونترال) چهار ماه و در شمال (در رادیسون) شش ماه است. میزان بارش برف در این مدت در کبک یا مونترال به همان مقدار است که در روسیه، هلسینکی یاحتی اسلو است. بطور کلی این باد سرداست که درجه متوسط دما را سرد می‌کند. (برف کمی همراه با باد می‌آید).

شهرهای ساحلی (شبه جزیره‌ای) از هوای معتدل و دمای بسیار لذتبخش اقیانوس بهره مندند که یک زمستان لطیف و تابستان خنکتر را ایجاد می‌کند.
جمعیت

جمعیت کبک در حدود ۷٬۶۶۹٬۱۰۰ نفر است. تراکم جمعیت کبک بسیار کم و درحد ۴٫۹ نفر در هر کیلومتر مربع است.

در شمال آن سکونت بسیار کم است و ۸۰ درصد از جمعیت کبک در سواحل رودخانه سن لوران سکونت دارند.
زبان رسمی

زبان اصلی و رسمی کبک، فرانسه است. استان کبک بخش فرانسه زبان کانادا می‌باشد. ۸۳٪ مردم کبک فرانسه زبان هستند. بعلاوه کبک تنها سرزمین با اکثریت فرانسه زبان در آمریکای شمالی بجز مجمع‌الجزایر فرانسوی سن پی‌یر و میکلن است.

زبان انگلیسی زبان ۸٪ کبکی هاست. این انگلیسی زبانان در بخش غربی مونترال متمرکزند.
مهاجرت به کانادا از طریق کبک

در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک، که سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می‌باشد، متقاضی متعهد می‌گردد مبلغ بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار کانادا را در اختیار دولت کانادا قرار دهد و در عوض هیچ گونه تعهدی پس از ورود به کانادا نخواهد داشت و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ‌گونه تعهد و شرط کانادا می‌باشند.

مزیت‌ها و شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک در زیر آورده شده است:
مزیت‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

   عدم نیاز به داشتن مهارت در زمینه زبان انگلیسی و یا فرانسوی

   عدم الزام به راه اندازی بیزینس

   سریع‌ترین روش مهاجرتی به کانادا

   اخذ اقامت دائم کانادا بدون هیچ‌گونه شرط


شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

شرایط لازم          روش سرمایه گذاری کبک

ارزش اموال و دارائی‌ها       معادل ۱٬۶۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا (شامل ملک، سهام، پول نقد- لازم به انتقال این اموال به کانادا نمی‌باشد)

سابقه کاری          داشتن سابقه کاری مدیریتی تمام و یا بخشی از یک بنگاه تجاری به مدت ۲ سال در ۵ سال گذشته

سرمایه گذاری لازم پرداخت مبلغ ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار به دولت کانادا

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساختن سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.