نکات اصلی پیداکردن شیکترین آتلیه روز عروسی

عنوان: نکات طلایی برگزیدن بهترین آتلیه اسپرت عروس


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.

سفارش کیک و شیرینی عروسی از مهم ترین نکات در برگزاری مراسم عروسی برای عروس و داماد است و کیک و شیرینی مناسب اهمیت زیادی دارد.

شاید برای هریک از ما پیش آمده باشد که به عروسی دعوت شده باشیم و کیک و شیرینی که در مراسم عروسی سرو شده از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد. برگزاری جشن عروسی از آن دسته فعالیتهایی می باشد که کیفیت آن وابسته به تک تک عناصری است که در کنار یکدیگر قرار گرفته، بنابراین بهتر است به راحتی از کنار مسائلی که به ظاهر شاید کم اهمیت به نظر برسند نگذریم. تحقیق و امتحان و پرس و جو لازمه یک انتخاب صحیح می باشد.

در این مقاله بدنبال انتخاب بهترین گزینه برای کیک عروسی خواهیم بود.

نحوه انتخاب شیرینی مناسب و کیک عروسی به پیشنهاد تشریفات مجالس
قنادان بهترین افرادی می باشند که می‌توانند راهنمایی صحیحی راجب وزن مناسب برای کیک داشته باشند.
توجه داشته باشید که بزرگ‌ترین کیک یک‌طبقه‌ای که شکل و حجمی زیبا داشته باشد بیشتر از ۶ کیلو نمی‌شود و معمولا برای مراسمی مثل ازدواج مرسوم نیست که کیک یک طبقه باشد بلکه کیک های دو سه طبقه هم زیباست، هم متناسب با تعداد مهمانان می‌تواند یکی از انواع دسر‌هایی باشد که همراه شام سرو می‌شود.

در تهیه کیک معمولا مواد مختلفی به‌عنوان مخلفات اضافه می‌شود که طعم و مزه خاصی به کیک می‌دهد؛ این مواد می‌تواند موز، آناناس، گردو یا شکلات باشد. توجه کنید میوه‌هایی مثل موز و آناناس ممکن است به‌دلیل برش خوردن و فاصله زمانی تهیه تا مصرف تغییر رنگ دهند پس بهتر است از آن‌ها بگذرید و انواع مغزها یا شکلات‌ها را انتخاب کنید.

یک قناد حرفه ای پیدا کنید
اگر قناد معروفی نمی شناسید، می توانید از مسئول تشریفات سالن پذیرایی خود سؤال کنید که آیا قناد حرفه ای سراغ دارد؟

قنادی را پیدا کنید که بتواند خواسته شما را با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برآورده سازد. برای این کار تحقیقات لازم را انجام دهید؛ برای مثال می توانید از کسانی بپرسید که از کیک عروسیشان لذت برده اید و یا اینکه به وب سایت های قنادی های مختلف سری بزنید.

نکته: قبل از سفارش توجه داشته باشید که در قراردادتان این موارد قید شده باشد: شماره تماس فروشنده ، تاریخ عروسی، محل تحویل کیک، هزینه های مربوط به تحویل کیک، هزینه نهایی، ویژگی های مدل و طعم کیک بعلاوه ی قوانین لغو قرارداد و استرداد هزینه.

تزیینات خاص به کار ببرید
کیک خود را یک اثر هنری بزرگ در نظر بگیرید. همانطوری که شما هیچوقت یک اثر هنری از پیکاسو را در قابی پلاستیکی نمی گذارید؛ بنابراین، نباید از یک ماکت معمولی و تکراری عروس و داماد برای تزیین روی کیک استفاده کنید. برای مثال اگر می خواهید عروسی خود را در کنار ساحل برگزار کنید می توانید از یک شاخه خوشه ای مرجان برای تزیین روی کیک استفاده کنید و یا اینکه در فصل زمستان می توان فوندانت را به شکل کریستال های برف در آورد و روی کیک گذاشت. ایده ی دیگر می تواند طراحی روبان هایی از مخلوط تخم مرغ و شکر به صورت آبشاری باشد.

نکته: اگرهیچ ایده ای برای این کار ندارید پیشنهاد می کنیم که چیزی روی کیک خود نگذارید. بعضی از مدل های کیک، به تنهایی فوق العاده به نظر می رسند و نیازبه وسیله ای برای تزیین ندارند.

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- آتلیه عروس- مراسم عروسی

 

توصیف انواع کاندوم های زنانه و تحلیل مارکت های خرید و فروش محصولات زوج ها

پرداختن به مدلهای کاندم های طعم دار و شناختن مرکزهای خریدن اجناس زوج ها

در همین راستا مطلب زیر که به توضیح انواع کاندم و مدل های قیمت کاندوم می پردازد را بخوانید

مکانیسم عمل کاندوم:

کاندوم به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود اسپرم (منی) به دستگاه تناسلی زن، و تماس مستقیم ترشحات بدنی زن و مرد جلوگیری و به این طریق از بارداری و انتقال میکروارگانیسمهای بیماریزا ممانعت بعمل می آورد.

خصوصیات کاندوم:

۱- اندازه: در اندازه های استاندارد-بزرگتر از حد معمول(EXTRA LARGE) و کوچکتر (و تنگ تر) از حد استاندارد(SNUG FIT) موجود می باشند.به ترتیب دارای قطر دارای ۱۹۰ میلیمتر طول و ۰.۰۷ میلیمتر و در خالت استاندارد ۵۲ میلیمتر قطر دارد.

۲-جنس: در سه جنس لاتکس (LATEX)-پلی اورتان(POLYURETHANE) و روده بره(LAMBSKIN) موجود می باشند. کاندومی که از پوست بره درست شده انتقال حرارت خوبی داشته و تماس پوستی را هم بهتر نمایش میدهد ولی از انتقال بیماری جلوگیری نکرده باکتری ها راحت از آن رد میشوند ضمنا جای زیادی هم برای منی ندارد .

۳- شکل: برخی دارای یک سر مخزن دار برای نگهداری و تجمع انزال مرد بوده و برخی نیز فاقد آن می باشند. برخی سطحی صاف داشته وبرخی دارای موج وشیار (RIBBED) و یا خارهای برجسته (STUDDED) می باشند که باعث تحریک پذیری بیشتر و افزایش لذت جنسی میگردند (بیشتر در خانمها)

۴- ضخامت: در ضخامتهای استاندارد- استحکام بالا(EXTRA-STRENGHT) که ضخامت بیشتری داشته و نسبت به پارگی مقاوم ترند- نازک (EXTRA-THIN ) که ضخامت کمتری داشته و استفاده از آنها توصیه نمیگردد.کاندوم های دارای زایده برای افزایش لذت جنسی زنان به کار می روند منجمله کاندوم های خاردار، حلقوی و نقطه دار. این گونه کاندوم ها برای این طراحی شدند که نقاط حساسی از مهبل را بیشتر تحریک کنند.

پس مقاله بالا که به توصیف انواع کاندوم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

تکنیک های دکوراسیون خانه هایی بامتراژ پایین و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار

اثر نور منزل در دیزاین دکوراسیون

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

مگر می شود از آباژورها و حس آرامش دهنده آن ها در اتاق خواب به راحتی گذشت؟  آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند و من به راحتی به شما این اطمینان را خواهم داد که اصلا از حضور آن ها در فضای اتاق خواب تان و حتی دکوراسیون داخلی منزل تان پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می توانند سیم های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب تان پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی توان نادیده گرفت.

آباژورهای سقفی شما می توانند پایه و سیم های کوتاه داشته باشند و بعد با ایده های شما تزیین شوند. دقیقا مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است، این آباژورها دارای پایه های کوتاه هستند اما به وسیله پارچه های بلندی که در اطراف آن ها نصب شده است، به نظر می رسند که بسیار بلند هستند. اباژورهای بلند چهره ای لوکس به اتاق خواب شما می دهند. شما می توانید این آباژور ها را خودتان بسازید.

امروزه ساخت فرم‌ها و شکل های هندسی در قالب سقف کاذب در میان سقف اصلی به همراه تعداد زیادی چراغ های هالوژن بر روی آنها بسیار رایج شده است. غافل از آنکه این قبیل سقف ها هم باعث شلوغ شدن فضا شده و هم ارتفاع ظاهری سقف اصلی را کاهش می دهد. حال در نظر بگیرید اگر در میان این سفینه های گچی لوستری با ابعاد بزرگ و چندشاخه نیز آویخته شود، چه نتیجه ای حاصل خواهد شد. برای چنین موقعیتی لوسترهای ظریف سقفی بهترین انتخاب محسوب می شوند. درصورتی که سقف اتاق‌نشیمن شما گچ‌بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به‌نظر رسیدن سقف اتاق می‌شود

ارتفاع سقف: ارتفاع سقف یکی از تعیین کننده ترین عوامل در انتخاب لوستر است. هنگامی که سقف محیط مورد نظر شما از حد معمول خیلی کوتاه تر باشد، شما نمی توانید از لوسترهای آویز به خصوص از نوع آویز کریستال دار استفاده کنید زیرا امکان برخورد سر افراد با آن به هنگام رفت و آمد وجود مگر آنکه محل آویختن لوستر به گونه ای باشد که یا در بالای میز پذیرایی و یا ناهارخوری قرار گیرد ولی به طور کلی در شرایط عادی برای سقف های کوتاه بهترین انتخاب لوسترهای به اصطلاح سقفی است.

 - ابعاد لوستر:  علاوه بر موضوع نورپردازی، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نیز از جمله ضروریات است بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نکنید که اگر چه کم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی نازیبا را ایجاد می کند.

 نحوه نورپردازی: نورپردازی توسط لوستر به طور کلی چه آویز و چه سقفی با توجه به طرز قرارگرفتن شاخه ها و در نتیجه لامپ، به سه فرم اصلی سربالا، سر پایین و خوابیده تقسیم می شوند. در مدل سربالا نور به طرف بالا انتشار یافته و در نتیجه سقف هم روشن می شود ولی در مدل سر پایین از آنجا که شاخه ها و در نتیجه لامپ ها، به سمت پایین قرار دارند نور حاصل در بخش پایانی اتاق بیشتر بوده و سقف تاریک تر خواهد بود و در مدل سوم شاخه ها به موازات سقف و به صورت خوابیده بوده و معمولاً این فرم در قالب لوسترهای غیرآویز و به اصطلاح سقفی وجود دارند. نورپردازی در این نوع لوستر ابتدا به طرفین یعنی دیوارها صورت می گیرد.


 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

آموزش ساخت وب لاگ در سیستم های ساخت وبلاگ خارجی با آسان ترین متد

آموزش ایجاد وب لاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ متفاوت با ساده ترین روش

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:


 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در قسمت آخر نیز 6 بند از قوانین بلاگفا درج شده است ، پس از خواندن آنها دکمه قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ را کیلک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما به انتها برسد و اگر در پر کردن فیلدها اشتباهی نکرده باشید خوش آمد گویی شما و نام وبلاگ شما به نمایش در می‌آید در غیر این صورت سیستم جاهایی را که شما اشتباه پر کردید را با علامت و نوشته‌هایی فرمز رنگ جلوی همان فیلد‌ها راهنمایی می‌کند به همین راحتی شما توانستید یه وبلاگ بسازید.
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

حال دوباره به صفحه اصلی سایت بلاگفا بروید و در قسمت نام کاربری و کلمه عبور ، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید و وارد قسمت مدیریت بلاگ خود شوید
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

به شما تبریک می گوییم شما از این به بعد صاحب یک وبلاگ شدید و می‌توانید تجربیات، خاطرات و حرف‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. [فراموش نکنید که همیشه به مخاطبان خود امید بدهید. مطالب خوب و علمی بنویسید نه مطالب منفی و نامیدکننده :) ]
نحوه مدیریت وبلاگ
مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است:
وبلاگ ساختن یک کار ساده است.
وارد blogfa.com یا Persianblog.ir شوید و عضویت در سایت را بزنید.
در پرشین بلاگ پس از وارد شدن وارد صفحه ای می شویم که مطلبمان را درآن یادداشت می کنیم.
برای فرستادن مطلب هم فرستادن یادداشت را می زنیم.





نکته ی مهم:بهتر این است که مطلب یا مطلب هایمان را با گزینه ی فرستادن یادداشت وارد کنیم و در آخر از سمت راست وبلاگ در منوی پرشین بلاگ بازسازی وبلاگ را بزنیم.
بازسازی وبلاگ چیست؟
کاربرد بازسازی وبلاگ این است که شما با فرستادن یادداشت تنها آن را ثبت کرده اید و در صفحه ی وبلاگتان نمایش داده نمی شود که با گزینه ی بازسازی وبلاگ مطالب جدید و تغییرات جدید در وبلاگ نشان داده می شود.
گزینه های تنظیم قلم.
در صفحه ی تنظیم یادداشت گزینه های مختلفی وجود دارد که اکثر آنها شبیه Word هست و بسیار آسان. مثل Bold ، Italic یا Underline.
اما گزینه هایی مثل تنظیم جدول، ایجاد عکس و یا لینک دادن وجود دارد که با آن به زودی آشنا می شویم.
پس از هر بار فرستادن مطالب، آنها در پایین صفحه ثبت می شوند.
در وبلاگ مطالب از پایین به بالا نمایش داده می شوند.







پس قدیمی ترین آن است که پایین ترین است.
در حال حاضر اکثر سایتها اینگونه هستند.
جلوی هر مطلب ثبت شده سه گزینه وجود دارد:تنظیم، حذف و نظرات.
تنظیم و حذف که معلومند. در تنظیم می تونانید مطلب را Edit کنیم. دز پایان هر مطلب یک نظر بدین وجود دارد که دیگران در آن نظر می دهند.



Persianblog یک خوبی عالی دارد و آن اینکه هر مطلبی که ثبت می شود در صورت وجود نظرهای جدید با آبی Bold شده اعلام می کند.
اما گزینه های سمت راست صفحه: بازسازی وبلاگ:در قبل با آن آشنا شدیم.
انتخاب قالب: هر وبلاگ یک قالب (شکل کلی) دارد که مطالب بر اساس آن کد بندی می شوند. شما می توانید به راحتی در قسمت انتخاب قالب ، قالب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.
ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید که برای وبلاگ زبان پایه HTML مخفف Hyper Text Markup Language به معنای زبان برنامه نویسی


ابرمتن می باشد. قالبا CSS هم برای یادگیری بسیار خوب است و کار شما را راحت می کند. اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک سایتهای آموزشی را خواهم داد.

ساخت وبلاگ

طرحهای لباسهای مجلسی

مطالبی برای زیباترشدن




تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت به شما در زیباتر شدن و جذابتر شدن صورت و آرایش چهره تان کمک میکند.

تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد. ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟

 از کانسیلر درست استفاده کنید

با بالا رفتن سن، ناحیه دور بینی و گوشه چشم تیره‌رنگ می‌شوند. راه چاره استفاده از کانسیلر در این دو منطقه است. می‌توانید از کانسیلر لانکوم استفاده کنید. احتیاجی نیست که روی نیم‌دایره‌های زیر چشمتان هم از کانسیلر استفاده کنید. روی خط خنده‌تان هم هرگز کانسیلر نزنید. فقط همان دو منطقه! لینتر می‌گوید: خانم‌ها معمولاً کانسیلری انتخاب می‌کنند که یک یا دو شماره از پوستشان روشن‌تر است ولی این کار اشتباه محض است چون رنگ روشن‌تر نواقص و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. آیا نمی‌دانید کانسیلری که استفاده می‌کنید چقدر روشن است؟ پس یک سلفی بگیرید!

زیر ابروهایتان را روشن کنید

مارنی برتون توصیه می‌کند که یک ردّ کوچکی از کانسیلر زیر ابرویتان بکشید تا چشم‌هایتان باز و بیدار شوند. او می‌گوید: از اکلیل و سایه‌های براق بپرهیزید؛ مخصوصاً در طول روز، خط باریکی از کانسیلر مدادی زیر ابرویتان بکشید و از انگشت یا قلم‌مو هم استفاده نکنید. برتون کانسیلر مک را پیشنهاد می‌کند.

رژلب براق بزنید

برتون پیشنهاد می‌کند که از یک برق لب رنگی استفاده کنید تا لب‌های روشن و جذابی داشته باشید و جوان‌تر دیده شوید. برتون این برق لب‌ها را به رژلب‌های مات ترجیح می‌دهد و محصول اینگلات را پیشنهاد می‌کند چون معتقد است خیلی از محصولات امروزی فرمولی شبیه این ندارند.

لک ها را به راحتی از بین ببرید

 

با افزایش سن روی پوست لک های زیادی به وجود می آید که به زیبایی آن لطمه وارد می کند و پوست را پیرتر نشان می دهند اما شما می توانید با چند کرم ساده این لک ها را بپوشانید ( البته توصیه می کنیم مشکل لک ها را با یک متخصص پوست هم در میان بگذارید ).

برای کسانی که نگران چهره شان برای روزعروسی میباشید میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبر ومشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

اگر لک قرمز باشد : باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی رنگ فون زمینه، کرم پودری رنگ پوست تان بزنید.

اگر لک بنفش باشد : به وسیله رنگ زرد گرفته می شود یعنی باید کرم پودر شما پایه زرد داشته باشد.

برای کبودی زیر چشم : کمی قرمز و نارنجی را با هم مخلوط کرده و زیر چشم بزنید.

خال و لک سیاه : با فوندیشن و کرم گریم می توانید آن را بپوشانید. بهتر است با انگشت کرم گریم را کاملا پخش کنید تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت ۲ رنگ نشود.

برای پوشاندن لک های بزرگ : بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک بمالید و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن بزنید و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر بزنید.

 تشریفات مجالس -  مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس