توصیه ها اساسی در طراحی سربرگ های ست اداری چگونه است
از نکته ها اساسی
در سامان دهی سربرگ ها در طراحی ست اداری به این صورت می باشد که سربرگ طراحی ست اداری
بهتر است توسط المانهایی که به دوست داشته
طراح ست اداری انتخاب می شود (فرم، خط، نوشتار،
رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای
سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن
آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری
و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری فونت های استفاده شده در
طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر
سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و
کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری
یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.